dimarts, 7 d’octubre del 2008

Facebook = Diez Minutos + Spam

Estic arribant a pensar que Facebook s'està convertint en la web 2.0 de l'spam. La diferència rau en què, enlloc d'anar l'spam cap a tu, tu vas cap a l'spam. Tothom coneix la teva vida i el que et va passant si no vas amb compte o si ets tant exhibicionista que no t'importa. Els 'amics' poden posar fotografies teves que creies oblidades de la festa més humiliant que mai has viscut, potant borratxo sobre tu mateix. Cada dia em bombardegen invitacions a grups i aplicacions tipus 'Apunta't al freakisme', 'M'agraden les gambes', 'Les dones serem visibles al Facebook' (com si no ho fossin igual que tothom), etc. Enmig de tota aquesta voràgine, se'm vénen al cap idees com:

- Admiradors del paio que va tirar el guitarra d'Oasis al públic.
- Cèl·lules islamistes sense fronteres.
- Quin estafil·lococ sóc?
- Em burxo el nas, em menjo els mocs i participo en competicions de llençar burilles el més lluny possible.
- Jo també sóc copròfag!

Emm... sí, estic en algun grup, sí... però ho deixo per als meus contactes del Facebook...

El creador del grup 'Jo també gaudia amb els Dacs. I amb l'Escubidú. I amb els Trolls de la suerte'

Aquest vídeo sobre Facebook potser us el farà veure una mica diferent... amb mi, va funcionar: